vithea

Alla inlägg under mars 2010

Av Vithea - 8 mars 2010 14:09

Viste ni ?


  • Att jag röker ibland, mest för att jag inte har något bättre för mig och för att jag vill.?
  • Att jag var nästan vithårig när jag va liten?
  • Att jag är en ”Rumpa&ögon – flicka” (fin rumpa snygg kille, fina ögon, jag faller)?
  • Att jag har hela mitt liv varit intresserad av motorcyklar och bilar ?
  • Att jag hatar att diska!?
  • Att jag säger ”jag älskar dig” till väldigt få personer? (och dom som får höra det från mig, dom ÄR verkligen älskade av mig.)
  • Att jag är en pappasflicka in i ryggmärgen?
  • Att jag tycker att grus eller smulor på golvet är det värsta som finns?
  • Att jag är en toppen elev nu mera?
  • Att jag kan vara en riktig Bitch ibland?
  • Att min mamma är min bästa vän?
  • Att skor och väskor är det bästa som finns.
  • Att jag tycker om när man pillar i mitt hår?
  • Att jag kan vara sjukligt blyg bland nya människor, framför allt killar ?
  • Att jag nästan aldrig tar första steget med en kille?
  • Att jag har ångrat mycket som jag gjort under mina år, men lärt mig leva med det ?
  • Att jag heldre umgås med ett gäng killar, än ett gäng tjejer ?
  • Att jag skriver texter, av alla sorter som ingen någonsin kommer få se ?
  • Att jag har haft magkatarr sen jag gick i sexan?
  • Att jag aldrig tar den första produkten i en affär (jag tar aldrig det mjölkpaketet som står längst fram, eller den första tidningen eller första kläddplaget)
  • Att jag tycker att tomater är äkligt?
  • Att jag har fotfobi?
  • Att min absolut störta rädsla är att något skulle hända min syster?
  • Att jag inte kan duscha i en kollektiv dusch?
  • Att jag hade ett marsvin som hette pricken trots att den inte hade en enda prick?
  • Att jag är en spegelapa?
  • Att jag som tioåring hade min första migrän?
  • Att jag har fem stycken cyklar, och två av dom är aldrig använda?
  • Att jag ibland gråter till filmer?
  • Att jag aldrig har provat någon drog över huvudtaget ?
  • Att jag hatar öl!?
  • Att jag älskar levande ljus och doftljus?
  • Att jag är rädd för trånga utrym(hissar och små toaletter framför allt)
  • Att jag är jätte mörkrädd ibland?
  • Att jag älskar pizzasalladen mer än själva pizzan oftast?
  • Att jag älskar havet och finner min frid där?
  • Att jag kan ta mycket skit, men när det går över gränsen blir jag jätte jätte arg?
  • Att jag ha varit en tävlande dansare och gymnast?
  • Att jag aldrig brutit något ben i min kropp någonsin..?

 Viste ni att jag borde städa klart istället fär att sitta här och knappa ?? ;)


  



Av Vithea - 8 mars 2010 08:37



Att vilja göra något för migsjälv?


Idga hade jag tänkt att gå till skolan , promenera hem från skolan och städa lite. Jag skulle vilja storstäda, men jag tror inte att motivationen finns till det och gör jag det utan motivation så kommer jag nog att komma halva vägen bara.

Jag ska måla i några ställen vid listen som jag missade när vi målade, sen ska jag kanske fixa lite i stora rummet med vitrinskåpen och sånt.


Det som där emot kan göra att jag vill städa är om jag slår igång min egen musik från datorn och går och plockar undan.


Det finns så mycket som jag skulle vilja göra, men jag kan inte alltid göra det. Jag skulle vilja köpa en ny bekini och börja simma igen, bara motion och egentid, men jag kan inte, jag vägde mig igår iaf, 5.5 kilo hade försvunnit, men jag kan väl inte påstå att jag känner det, trots att det kanske är mycket för min lilla kropp. Dock är jag väldigt plumsig och så efter sambolivet, eller nu i sambolivet.


Jag längtar efter sommaren, sitta på balkongen, ta ett glas vin, snacka skit, mysa och bara njuta va livet, jag trivs inte med att vara instängd i en lägenhetm bara för att man fryser rumpan av sig  om man går ut, dock har jag spenderat tre frukostar ute på balkongen redan iår.


  

Så som sommarn 2008 !

Det va grejer det !


Nu blir det duschen och massa pluggande innan jag går till skolan,

om typ en timme.

Kramar !


Av Vithea - 7 mars 2010 16:36



Hejsna på er !


ja, det är första inlägget som ni ser,

jag har grubblat länge på att byta eller inte från devote.

Nu bestämde jag mig för att försöka här ett tag, men behåller min blogg å devote med. Så jag skriver dubbelt ett tag framöver. Jag håller på att få ihop en Header, vi får se hur det slutar då det snart är dax för at göra mat och tvättar dessutom.

Men det ordnar sig nog, annars får ni kolla ikväll med, för då är den nog klar =)


Kramar på er !

     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards