vithea

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

det här med zoely.

Av Vithea - 27 september 2012 13:28

Det är ett par som skrivit och frågat hur det går med mina zoely och hur det känns osv.

Jag har ju haft dom i typ 9 månader och det är konstigt att det fortfarande inte finns någon bättre information om dom på internet. Dom har snart funnits i ett år och de flesta brukar vara snabba med att klaga på internet och göra sig hörda där.


Jag kan inte klaga alls på dom, de funkar perfekt för mig och om det skall påpekas något så är det att den veckan man ska ha mens har jag iaf mensvärk.. det är allt. Inga problem med finnar osv som det står är väldigt vanligt, inga problem alls.


Jag mådde bra i början med, va lite upp och ner i humöret ibland i början innan dom börja "sätta" sig ordentligt. Men sen har det gått hur bra som helst. Så jag tror att de kommer funka jätte bra och uppskattas av många tjejer. Men det är viktigt att man tar dom när man ska och att man inte hoppar över och missar. Det fina med detta är ju att det finns en app att ladda ner som påminner dig när du skall ta dom. Det är bra för den glömske!



 
 
Anna

Anna

9 oktober 2012 15:36

Hej... Jag har nu haft mina zoely i 13 dagar, laddade ner appen på en gång så att man kommer ihåg pillret och kan anteckna om man vill... Idag har jag fått min första "mellanblödning" och jag håller tummarna för att den inte blir långvarig :) Mitt humör har blivit bättre men jag har fräst till några gånger och sedan tänkt "men va fan fräste jag för nu?" Så hittills älskar jag dem :D

http://86angela86.devote.se

Vithea

10 oktober 2012 15:03

Låter underbart :D Vi får hålla tummarna för att den försvinner snabbt !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vithea - 25 december 2012 21:48

Hejsan på er !   Som ni säker har märkt så har jag inte varit så aktiv här sista månaderna. Jag har bytat blogg, jag är fortfarande kvar på bloggplatsen dock. www.elftebudordet.bloggplatsen.se Jag gör ett projekt och har därför skapat en bl...

Av Vithea - 11 november 2012 22:24


Det är i perioder som man känner ett ständigt moln över huvudet. Det är i perioder som man är hyperaktiv och det är i perioder som man känner sig "användbar".   Ibland sjunker man en liten bit och man gör inte mycket av dagarna. Sen kommer m...

Av Vithea - 5 november 2012 19:39

Dagen har varit så himla härlig!   Kom till min handläggare på 261 vid tio. Vi prata fram och tillbaka och kom framtill att jag redan gör allt jag kan för att "fortsätta". Hon kunde bara berömma och peppa. Sedan berätta jag om mitt projekt s...

Av Vithea - 2 november 2012 17:48

  Har sutit och funderat jätte mycket, jag har ju skolat om mig från samhäll - kultur till Handels och försäljning. jag har nu börjat fundera på om jag kanske ska vidare utveckal det. Jag vet inte exakt till vad elle rom jag ens kan tjäna på det....

Av Vithea - 2 november 2012 09:37

Hej !   Vaknade av att vovven står uppepå mig och viftar med svansen så hela han håller på att lyfta. Detta betyder utan tvekan, "Nu har du sovit länge nog " och det hade jag med, nästan 12 timmar. Men det gör inget, är man sjuk så är man. ...

Presentation


En glad, sprallig, påhittig, snäll och omtänktsam person, med många bollar i luften. Påväg någonstans, men vet inte var än.

Länkar

  • bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards