vithea

Alla inlägg under augusti 2012

Av Vithea - 30 augusti 2012 12:14



hej på er !


Morgonen har minst sakt rörtsig fort.

Börja morgonen med en timmes mys med vovven i sängen. Ville inte springa iväg när det åska, ville dessutom inte gå ut när det regna och åska heller:P
 vid åtta gick jag upp, ner i tvättstugan och slängde på en maskin, sen ut i regnet och flytta bilen, sen hem ut med hunden som inte alls vill gå ut när det regnar, men kissa fick han snällt göra iaf.

Nu är tvätten klar och lodde har fått gå en bra runda, Men jag trodde att efter det ganska hårda åskvädret så borde luften va sval och skön, men inte !


Nu har jag dessutom dammsugat över och pappa är påväg hit med ett super vackert skrivbord!



Dessutom ska jag packa lite inför helgen, mina två underbara vackra föräldrar blir imorgon famlijen Sjöberg, enbart.


   

<3

Av Vithea - 29 augusti 2012 09:17


   


Helt jävla sjukt, kommer hem igår och hitta ett brev på golvet. Tänkte för migsjälv.. jaja imorgon.


Nu när jag kom hem från Lodde turen så kom jag till att tänka på det. Så jag tog upp det och öppna det medan jag vänta på teet.

Öppnar och ser detta. Stora jävla "gick ner 30 kilo" jag trodde att jag skulle tappa det helt. Vem fan tror folk / företag att dom är ?!

Det går fan inte att skicka hem sånt till folk och i deras namn. Tycker företag verkligen att dom har rät till att ta sig friheten att leta upp folks adresser och skicka sånt här skit!


Tänk så kommer det till en tjej med verkliga viktproblem. Det går fan inte för sig !


Fy fan säger jag bara, fy fan för er vital helse as / body & soul !!

Av Vithea - 28 augusti 2012 10:40

Hej på er !


Nu har jag sutit och spånat på detta ett tag, faktiskt ända sen igår förmiddags när jag lyssnade på en diskution mellan folket på vakna med the voice.
Isabella frågade grabbarna om dom föredrog en sminkad tjej eller en osminkad tjej. Båda två var rörande överens om att tjejen kom i en partyblåsa så är det ju mer attraktivt med en sminkad tjej, för det passar till lixom. Men om doms att hemma och myste framför tvn och käka gott osv. i myskläder, så va det helt klart osminkat som va finast. Jag fattar inte att killnaden fanns där. på det sättet. Det är eju en jätte stor kontrast. Men jag ville fråga Jaha, men en dag på stan eller om du springer på en tjej på ett fik en lördag eftermiddag då?

Men den frågan kom inte. Retligt, riktigt retligt.


Iaf, så har jag tänkt på detta länge nu och det är ju faktiskt stor skillnad på hur man sminkar sig.. Jag trivs med migsjälv utan smink, men om jag vill känna mig lite finare eller sminka mig inför en fest så är det väldans lite och ganska diskret. Bara framhäva lixom, jag tycker inte att jag är fin i massa massa smink, det är inte jag lixom.


men jag kanske har fel.. Men kolla själv..


 

Med Mitt normala sminkand, inför en fest eller sådär.



 

ja, ni ser själv..



tyvärr hitta jag ingen bild från nu som jag va utan smink. Men åh andra sidan så ser jag mer eller mindre lika dan ut nu som 2011     

Men ni fattar grejen.


Vist, man ser lite mer neutral ut runt ögonen. och detta r taget på vintern så jag är lite bleck. Men vafan..

Så jävla stor skillnad är där inte ju.. eller är det jag som inbillar mig ?



Nu ska jag iaf ut till mor och far och ha lite förberedelser .. Pirr i magen :D

Av Vithea - 26 augusti 2012 14:57

Jag har läst lite runt idag, har inte mycket annat för mig. Många skriver " myser hemma med familjen och ska kolla film!" och sen en bild på nån ben & jerry glass.


Jag fattar det inte, jah tycker verkligen inte att den glassen är så god !

Vist, den går ju såklart ner, men det finns många glassar som är goda. Många olika glassar som är mycket mycket goda.


 

Av Vithea - 9 augusti 2012 11:33

Hej på er !


Mycket händer nu, jag tvättar juts nu, städar mellan runderna och behöver nog stoppa något i magen snart. I eftermiddag kommer min moster, va länge sen jag träffa henne så det ska bli kul/skönt.


Det hände rmycket annat runt mig också, i det livet jag inte riktigt vill lägga ut här.

Så jag ber om ursäkt i förhand för konstiga inlägg och frånvaro. Något som tär på mig massor just nu i all röra är att Lodde gnäller och är hängig och allmänt nere och jag vet inte vad jag ska göra. Jag har pratat med vetrinären men dom säger att han verkar ju inte va sjuk iaf. Mne jag har bestämt mig för att om det inte är "Bättre" till Måndag kommer jag begära att dom gör en kontroll på honom.


Han känner kanske av min oro och rastlöshet också ?


ajja, en klok person skrev en gång ..

"everything will be okey.

If it´s not okej, it´s not the end. "

 

<3




Av Vithea - 2 augusti 2012 11:24

Jag hittar nog fan tillslut.

Presentation


En glad, sprallig, påhittig, snäll och omtänktsam person, med många bollar i luften. Påväg någonstans, men vet inte var än.

Länkar

  • bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards