vithea

Alla inlägg under september 2010

Av Vithea - 29 september 2010 12:00


Vem försöker jag lura ?













Av Vithea - 26 september 2010 22:29

"ne, jag skulle aldrig göra så!"


Varför ?!

Vad är det för fel på människor !


Ja, idag har varit en sån där typisk söndag, jag har slöat större delen, varit arg andra delen och där emellan har jag städat, packat upp lite grejer, letat jobb, försökt plugga men lagt mig och surat istället.

Skola imorgon, precis som dom andra två dagarna efter det, sedan praktik. Ja.. jag säger inget.

Hoppas verkligen att nästa helg bjuder på något spännande !!!!


Hej !


Ehm, ja sov gott.

Av Vithea - 25 september 2010 19:55


Hej på er !


Nu har man slappat i soffan efter taco med systeryster, mammi och Fred. Fick packat allting på HBGvägen nu, känns lite sorgligt, men otroligt glad över att en finvänskap finns kvar iaf.


Är mega trött och övermätt som bara den!

Så nu ska jag slappa på soffan resten av kvällen.

Imorgon hämtar vi förhoppningsvis grejerna, jag hoppas verkligen det iaf !

sedan ska jag plugga större delen av dagen, får se vad som mer händer, skola på måndag, och motivationen är så långt ner den bara kan bli, men hopppas den kommer i fatt mig . Puss på er !


PS. har ni någon idé om ett extrajobb, så säg till snälla ni !



Av Vithea - 25 september 2010 12:16


Nu blir det in till stan, röja och greja lite på helsingborgsvägen.

Sedan blir det nog hemfärd i den blåfaran, med taco på menyn, myskväll hejhå =)


Puss!



Av Vithea - 25 september 2010 08:25


Vaknar av att jag känner mig utvilad, tittar ut och suckar. Klockan kan inte vara mer än sju eller något sånt. Kollar mot klockan och inser att den är 8.10

Funderar på om klockan är fel eller om vädret är riktigt grått och tråkigt.

Bestämmer mig för att tro på det sista, reser mig och gör vid mig, möts av glädjeskutt och små gny.

Ja, Vi ska säger jag till honom, fast mest för migsjälv och tar på mig jackan, kopplar honom och öppnar.

En rå, kall känsla möter mitt ansikte och jag vaknar till.

Vi går långt, gräset är fuktigt, det är nästan vindstilla, som i en film innan något riktigt hemskt skall hända. Men vi promenerar vidare, disen dansar på åkern, och inte en själ syns till. Jag drar jackan hårdare åt min kropp, hutrar till och gömmer mig i den stora halsduken.


Idag är en sån morgon som man älskade när man var liten.

När man vakna tog man täcke och kudde med sig, smög upp i storarummet, slog på disney dax och vänta in morgonstunden, med alla vid frukostbordet.


Idag är det Lördag.




Av Vithea - 24 september 2010 19:13

Skriva något bra här.


Men jag har inte så mycket att säga.


Sista veckan har bara varit så in i helvetes rörig, och det känns som att den bara blir värre. Igår fick jag gå hem från praktiken, var där till vid ett, skulle varit där till vid halv fyra-fyra. Kom hem och la mig direkt, tog två alvedon först dock. Hög feber, skaka och frös samt svettades om vart annat.

Likadant i morse fast ändå bättre fram åt eftermiddagen. Dock hände det massa annat som gjorde att till och med tårarna kom en smula. Arg som ett bi och då blir det så.


Åkte in till kvantum med mamma, sedan påväg hem så körde Fred framför oss, skulle tydligen hem till mig/oss. För ett två tre satt vi på gräset och lodde sprang runder med en gris som lät som en gris grymta varje gång lodde bet i den. Lagom jobbigt nu på kvällen, och fruktansvärt äkligt nu när han kletar på den.


ja, satt och snakc alite, fick upp humöret lite också, så nu har jag städat, fixat med lite grejer och kollat ännu mer hannah montana med systeryster, det är faktiskt viktiga grejer !


Nu sk ajag nog gå upp och ta alvedon igen så febern håller sig nere, sen blir det soffan och mys med familjen.

Helgen blir nog lugn, och ska ha lite läxor gjorda med, imorgon ska jag in till stan och packa lite, sen får vi se hur kvällen slutar, förmodligen i soffan framför tvn.


Ajja, vi höres.. ses eller något. Ha det bra.

Av Vithea - 12 september 2010 10:42

Efter att ha gått en runda med lilla lavet, ätit frukost och trott att jag skulle slöa på sängen framför tvn innan plugg, så blev det torka fönsterna invändigt i pappas bil, och torka av lite också. Men nu är den fin, snart iaf..  =) 

Nu ska jag plugga lite litterär gestaltning, ssta ryket nu, så jag kan bli av med det sen. Sedan ska vi till farmor en runda vid två och efter det blir det väl ännu mer plugg, och sen kommer kanske Majsan över, eller också deckar jag framför tvn i ren utmattning, vi får se.

Kanske det blir ltie bilder på badrummet , det är så fint =)

flyttar jag så vill jag ta med mig det :D


Men nu ska jag plugga, så sluta störa ! ;)

kram ! /S

Av Vithea - 11 september 2010 12:25



Dansa !!!

Presentation


En glad, sprallig, påhittig, snäll och omtänktsam person, med många bollar i luften. Påväg någonstans, men vet inte var än.

Länkar

  • bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards