vithea

Direktlänk till inlägg 3 september 2012

Fel på dagarna !

Av Vithea - 3 september 2012 11:26

Hej på er !


Hoppas att alla mår bra och har haft en bra helg !


Jag har utan tvekan haft en av de bästa helgerna i mitt liv ( hit in tills;))

I fredags börja dagen med föreberedelser, jag sa i torsdags att mina föräldrar gifte sig som på fredagen, men det va såklart fel, jag va fel på dagarna. I lördags va det dax att bosätta sig i bilen ett tag, först hämta tårtor osv, sen hämta morbror sen in till stan och hämta mormor och morfar för att sedan möta farmor på stadshuset, kortefter mötte mamma och pappa samt vittnena upp oss.

 

Mamma var sååå vacker och pappa va fantastiskt stilig som vanligt.


 


Efter åt hade mammas kusiner gömt sig utanför och kasta diverse saker över dem till ljudet av mammas fnitter och pappas skratt. Sedan körde vi hem. Väl hemma var släkten på plats och jag var så fruktansvärt rörd över allas glada skratt, allas fina glada leende och hur de var så måna om att mamma och pappa skulle bli riktigt uppvaktade.

   


Sedan blev det fest och det var så lyckat och alla verkade trivas och ha det bra. Mamma och pappa var lyckliga, det syntes på dem tydligt och bara tanken på helgen gör mig rörd till tårar.


 


Familjen Sjöberg <3


Och jag vill ännu en gång tacka alla som närvara. Jag var ute en snabb rund ahos mamma nyss och hon är fortfarande i extas efter helgens händelser.



Till detta skall jag även tacka mamma och pappa av hela mitt hjärta för den fina (sena)

födelsedags presenten som ni läman över i fredags.

 


Kramar !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vithea - 25 december 2012 21:48

Hejsan på er !   Som ni säker har märkt så har jag inte varit så aktiv här sista månaderna. Jag har bytat blogg, jag är fortfarande kvar på bloggplatsen dock. www.elftebudordet.bloggplatsen.se Jag gör ett projekt och har därför skapat en bl...

Av Vithea - 11 november 2012 22:24


Det är i perioder som man känner ett ständigt moln över huvudet. Det är i perioder som man är hyperaktiv och det är i perioder som man känner sig "användbar".   Ibland sjunker man en liten bit och man gör inte mycket av dagarna. Sen kommer m...

Av Vithea - 5 november 2012 19:39

Dagen har varit så himla härlig!   Kom till min handläggare på 261 vid tio. Vi prata fram och tillbaka och kom framtill att jag redan gör allt jag kan för att "fortsätta". Hon kunde bara berömma och peppa. Sedan berätta jag om mitt projekt s...

Av Vithea - 2 november 2012 17:48

  Har sutit och funderat jätte mycket, jag har ju skolat om mig från samhäll - kultur till Handels och försäljning. jag har nu börjat fundera på om jag kanske ska vidare utveckal det. Jag vet inte exakt till vad elle rom jag ens kan tjäna på det....

Av Vithea - 2 november 2012 09:37

Hej !   Vaknade av att vovven står uppepå mig och viftar med svansen så hela han håller på att lyfta. Detta betyder utan tvekan, "Nu har du sovit länge nog " och det hade jag med, nästan 12 timmar. Men det gör inget, är man sjuk så är man. ...

Presentation


En glad, sprallig, påhittig, snäll och omtänktsam person, med många bollar i luften. Påväg någonstans, men vet inte var än.

Länkar

  • bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards