vithea

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Vithea - 10 mars 2010 20:52



Klockan är snart nio och mina ögon går i kors.

Jag sk ansart ta bort sminket, byta till myskläder och sedan slänga mig på soffan.

Jag har dö mycket att göra imorgon och jag har varken lust eller ork elle rvet hur jag ska få det till att gå ihop. Vi får helt enkelt se hur det går, bra hoppas jag !


Men nu är jag lika trött som busen som ligge runder bordet vid fötterna.

Så nu blri det soffan resten av kvällen sen lägga mig tidigt tänkte jag, känne rmig som en jäkla nittioåring, igår gick jag och la mig 20 itio, Pensionsvarning !



Men men, natti på er vi ses imorgon !


puss och kram !

Av Vithea - 10 mars 2010 10:40



Hejsan !


Ja, jag sitter här påklädd och sånt, skulle till badet och simma, men när jag kom dit så va det någon jäkla "ÄVENTYRS DAG" för skolbarnen. Ja, men tack televerket! då kunde jag ju tvättat i morse istället för nu klockan tolv !


Men men, nu sk ajag iaf ställ amig på stepen en halv timme istället, efter som att det inte blev någon simning. sen sk ajag duscha och sånt och gå ner i tvättstugan. Void tolv kommer svärmor och skall låna datorn och snakca lite skit.

Jag tänkte plugga lite och lämna in mitt prov, sk anog göra det skriftliga hemma, och förbereda det muntliga sen dra nertill skolan nä rjag är klar i tvättstugan. SKulle vilja hinna städa lit emed, men det får nog vänta .

Jag köpte ju ny bekini igår. Dö snygg är den =)


     

Svart med prickar och rosett i mellan boobsen, med guldspänne och av/på axelband, döö snygg är den, med likadana trosor, köpt på HM..


Sedan fick det införskaffas lite smink med. Provade ett nytt märke, som jag aldrig använt förr, fast det har varit på marknaden i flera år.


        

Är små skeptisk till maskaran och foundation. Men vi får prova, kommer före efter bild sen när jag har tränat och duschat.

Hoppas det blri bra, köpte ny borste och så med..  

Måste förnyas med jämna mellanrum, viktig det !


Men nu måste jag sätta fart så jag är klar till svärmodern kommer =)


Puss&kram på er !

  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards