vithea

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Vithea - 12 mars 2010 22:31



Hejsan på er !
Jag vet att jag har slarvat med uppdateringen, jag har haft en himla massor att göra och jag har ändå inte fått något vettigt gjort.


Jag har varit hemma och tvättat en himla massa, men jag skulle behövt plugga med, men jag fick inte något gjort, jag va i skolan men fick inte allt gjort, jag har inte lagt in tvätten än, men det ska jag göra innan jag går och lägger mig.


När lovern kom hem så gick vi över till svärmor och käkade hemma gjord lassange, alltså den kvinnan kan lagamat !

Hade jag kunnat hade jag öppnat ett lunchställe, och bar på kvällen, och tagit henne till min kompanjon, hon är Gudomlig på mat !!!

Det kanske hör ihop med mina 10 extra kilo som bara kom från ingenstans i samband med samboskapet ?!


  

Sommarmålet, "Bara" 7 kilon där ifrån =)


Ja, hur dom kom dit vet jag väl, men nu ska dom bort, jag är inte rund rund, men på god väg och det skall inte hända, 70 kilo vägde jag i fredags föra veckan, 1.55-56 cm meter är jag. Det passar sig inte !


Så idag bestämde jag och lovern oss för att skriva in oss på gymmet här intill oss, så vi kan träna när han kommit hem från jobb.

Jag kommer att simma några dagar på förmiddagen med, för ryggens skull, jag är mest ängslig då jag aldrig tränat med vikter, och jag får inte träna med maskiner, men lovern har lovat mig att hjälpa mig med det, om jag använder mina gymnastiktränarkunskaper till att hålla honom ganska smidig iallafall. jag skall ju inte bygga upp kroppen så som han, jag ska bara stärka den för min ryggs skull.


Så jag kan bli glad och bra i ryggen igen=)

  


Men hur det än är så ska jag snart slänag i mig en macka elle rnågot, för jag är hungrig igen, ett bra tag sen vi käkade middag och sova på tom mage går inte för sig, sen ska jag lägga mig och läsa tänkte jag =)

Imorgon skall lovern träna pågarna, sedan ska han på pokerkväll.

Så innan han åker iväg på träningen så ska han köra mig till mina föräldrar och där ska jag vara resten va kvällen och sedan blir det kanske utgång, det hade varit kul =)


Och om det blir så hoppas jag att min lilla solstråle följer med =)


ja, men iaf nu vet ni vad jag har gjort idag, imorgon kommer det nog vara bättre på uppdateringsfronten, datorn följer ju med till byn=)


Puss på er !

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards