vithea

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Vithea - 25 mars 2010 09:30



Godmorgon !


Nu är klockan halv tio, jag har precis hoppas i böjsor och rejer, ska snart packa väskan, sedan vandra bort till badet. Där ska jag simma en timme, kanske mer eller mindre, vi får se, jag får se vad svanken orkar med, det hänger på den.

Sedan skall jag väl lägga mig i solariet i kanske tio minuter eller något sånt. Jag vågar inte gå in förhårt med det där och jag gillar inte fusk, men jag är så blek på kroppen, och när man ändå är där, så kan man ju lika bra sola med.. =)


Sedan ska jag väl hem och plugga, jag borde iallafall det.


Jag är riktigt peppad för detta, jag låg i natt och tänkte, "nu har jag sagt för migsjälv i en månad att jag ska börja simma två gånger iveckan, jag har änsålänge inte dragit mig till badet, och jag försöker göra det någongång mellan tio och elva då det är halva priset.

Alla andra tänker att "på måndag ska jag göra det, på måndag ska jag börja med detta" opsv.. men jag va precis där, på samma tanke gång.

Men sen tänkt ejag, varför ska jag vänta till måndag, jag är ju peppad nu ! (och i den minuten hade jag nog gått och gjort vid mig och gått till badet då direkt)


Så jag tänkt eimorgon skall jag gåtillskolanoch sedan gå hem och äta frukost, packa väskan och dra till badet och simma, mysa i bubbelpolen, sedan sola.


Så nu ska jag ta och få rumpan ur soffan och jag skriver när jag kommer tillbaka och berättar hur det gick, och vad som händer här näst=)


kram !



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards