vithea

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Vithea - 16 mars 2010 10:15



Just nu sitter jag hemma och grejar i all hast. Snart skall jag tillbaka till tvättstugan som just nu är i svärfars och svärmors källare.


jag skall jobba kvart i tre till halv fem, jäkla skit tid, men det får iaf bli så. Hoppas jag får lite mer timmar sen.

Egentligen skulle jag på arbets intervju till sommaren, men jag hade dubbel bokat mig till jobb och henne men ringde och prata med henne som jag skulle till och hon bara skratta och sa att det va lugn och att vi kunde ses på torsdag istället, Jätte snäll verkade hon vara. Det hade varit jätte kul att få jobba där, bara jag kan komma på en lösning till att ta mig hem, men det löser sig nog alltid.


Så nu pluggar jah som hastigast mellan varven när jag springer fram och tillbaka till dom, tur att dom inte bor så långt borta. Jag ska försöka få allt gjort idag, imorogn har jag massor att göra och torsdag är det först lektion åtta till nio sen som sagt bussen till arbetsintervju och så.. så vet jag ju int ehur lång tid det tar så jag får låta bli att planera mer till den dagen, för utom plugg till kvällen kanske.


Men nu måste jag sticka igen, puss på er !

Av Vithea - 16 mars 2010 07:18



Godmorgon !


Vaknade av att Lovern yrade runder i lägenheten och letade efter något, men jag halv sov fortfarande, så jag hörde men uppmärksamma inte att han helt plötsligt stod vid mig och skulle pussa mig hej då. Rykte till som fan.. men ja ingen skada skedd !


Efter en liten stund så reste jag mig upp och satt på sängkanten ett par sekunder, sen som en robot så bara tog jag telefonen, stängde av larmet som skulle ringa klockan halv åtta, och gick och gjorde vid mig och sånt och gick ut med Lodde, runt hela området. Tog kanske en halv timme. Det var inte förän jag kom hem igens om jag insåg vad jag hade gjort, den kalla friska luften och fåglarnas kvitter, att jag gick i bara mysbyxor men frös inte.

Det blir en braa dag idag ska ni se !


Nu har jag slagit igång lovern dator och skall spela sims 3 en liten stund medan jag äter frukost. Det är inte så att han spelar det, han föraktar det, avskyr det, hatar det. Men min lilla laptop mår inte bra av att ha så stora spel så min externa får sitta med loverns så jag kan spela på den.


Dock få rjag boka om mitt möt ejag skulle ha idag, klockan elva igår kväll for jag upp ursängen och bort till kalendern, SHIT!

Jag ska ju jobba imorogn ! Visserligen på eftermiddagen, men jag har iaf två timmar bara att ta mig till och från mötet och jags kall hinna plugga klart allt ochs ånt med, och jag kommer inte hinna imorgon. FAn fan fan !


Så nu får jag ringa och boka om mötet, jag hoppas innerligt att det går bra och att vi kan ta det på torsdag istället. För jag vet int ehur jag skall klara detta annars. Jag som trodde att denna veckan skulle bli en lugn ochsansad vecka, men det sprak redan igår förmiddags. Så jag ska få så mycket jag kan gjort denna veckan, så jag kan ta det lugnt nästa vecka, dock insåg jag att jag nog får be svärmor om att få låna hennes tvättstuga nångång i veckan, då vår vart upptagen och jag hade glömt flytta ploppen, så nu ligger det tvätt som borde tvättas, som är helt överfull och grejer. inget vackert det vill jag lova.


Men nu blir det frukost och så, jag berättar senare hur det går =)

Med pluggandet och allt det alltså =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards