vithea

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Vithea - 28 mars 2010 22:35



Hej på er !


Jag ska snart gå och lägga mig, det har varti en lång helg, och jag skulle vilja simma imorgon, men då jag har fått min mens, och mår allt annat än bra, så ska jag hoppa över det och gå ut och gå med lillkillen en lång runda i morgon istället.

Jag ska tvätta med imorgon, 7-12 och mellan 10.30-11.30 så ska jag till NK. Hoppas att timmen går fort, det brukar den göra, jag ska frösöka komma fat ti några andra ämnen imorogn, sens ka jags kicka efter en ny licens till körkortet, jag är verkligen så dålig!

Men jag ska få det till i höst, pengarna som jag får på sommarjobbet ska gå i stortsett helt till körkortet är det tänkt, så jag ska göra så mycket jag kan av teorin och tänkte därför jobba lite snabbare i skolan och bli av med kurserna och göra proven lite tidigare än jag tänkt. Fast då måste jag börja fokusera på skolan igen och jag är allt annat än motiverad till de,t men jag måste hitta den någonstans, under sängen kanske ?!


ja, iaf, dålig uppdatering som vi vet, jag har sovit dåligt, allergin har kommit igång, jag ska ringa min läkare imorgon coh få en ny tid hos honom så jag kan beställ anya tabletter, jag ska ringa ungdomsmottagningen och få en ny tid för att få hämta ut ett år på mina p-piller. Jag ska en jävla massa faktiskt och jag kommer förmodligen ha alldeldes för lite timmar på dygnet, men bara man planerar så går det bra.


Jag vill att ni allihop skriver grattis på min blogg, för min vänns skull då hon fått fast anställning cohs öker nu äntligen lägenhet i samma område som mig, och jag är så otroligt glad för hennes skull, då hon inte har haft det lätt sista tiden, nu börjar medvinden komma och det är hon värd, meer än någonannan tror jag...


Nu ska jag borsta tänderna och bädda ner mig, jag ska sedan sätta mig i soffan och skriva ner en lista på va djag ska göra imorgon, jag har kommit på att då får jag faktiskt sker och ting gjorda ochjag glömmer inte bort något/någon.


Men ni får sova gott och har en bra kväll, imorogn är det en ny vecka.

Puss !

natti natti



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards