vithea

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Vithea - 11 mars 2010 16:45

Imorse när jag vaknade tänkte jag neeej, jag orkar inte.

Så när mamma skickad eatt hon va inne i stan hos doktorn tänke jag okej, bra ring när du är klar.

Så jag hoppa in i duschen och sånt sen åkte jag till byn med henne, såklart fick min lille älskling följa med.


Men när vi hade varit hos dom i kanske 5 timmar så upptäcker min mamma att något va på hans öga, nån hinna på någotvis.

Så jag kolla på honom och tänkte, feber, konstig på ögonen, trött, dricker jätte mycket vatten där av kissar otroligt mycket och dessutom spytt för två dagar sen.

Ja det fanns inget att diskutera, det blev raka vägen till små djurskliniken.

Dock var det som tur va inget stort eller allvarligt fel på honom, han hade lite urinvägsinfektion, och hade lite lågt värde på nuren, men då han är terrier dels så är det inget konstigt, det kan dom till och med födas med. Mne vi ska ta pencilin nu i tio dagar, sen på åter besök, sen får vi se.

Skönt att han är relativt pigg ändå=)




Nu sitter jag på nytt ute hos mina föräldrar ochs ka snart äta middag, förhoppningsvis hinner jag och bästaste majsan träffas med, sen åker jag hem.

Vi får väl se vad som händer sen, blri väl rakt ner i sängen och nanna.


Imorgon blir det simma, tvätta, skolan och så .. massa "bra att få gjort" ska med göras. Skall dessutom hämta ut lillkillen pencilin.



   Puss och kram på er !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards