vithea

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Tillbaka till skolbänken ?

Av Vithea - 2 november 2012 17:48


Har sutit och funderat jätte mycket, jag har ju skolat om mig från samhäll - kultur till Handels och försäljning.

jag har nu börjat fundera på om jag kanske ska vidare utveckal det. Jag vet inte exakt till vad elle rom jag ens kan tjäna på det.

Handels branschen är ju inte på topp direkt och oavsett så kommer man inte in om man inte känner någon som redan jobbar på stället.

Jag Hatar det !


Men jag har kollat lite överalltoch jag vet att jag kan jobba vid sidan om, kanske man lyckas få ett jobb efter utbildningen. Det kanske är värt det ändå, det verkar ju inte som att det finns något jobb nu, jag kan fan inte ens få en praktikplats ju !

Dom som inte får jobbet tar ju praktik. Det fattar jag med, ( Jag är ju en av dom) Men jag får ju ingen praktikplats för alla har redan fått in sina praktikanter och timmisar osv.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vithea - 25 december 2012 21:48

Hejsan på er !   Som ni säker har märkt så har jag inte varit så aktiv här sista månaderna. Jag har bytat blogg, jag är fortfarande kvar på bloggplatsen dock. www.elftebudordet.bloggplatsen.se Jag gör ett projekt och har därför skapat en bl...

Av Vithea - 11 november 2012 22:24


Det är i perioder som man känner ett ständigt moln över huvudet. Det är i perioder som man är hyperaktiv och det är i perioder som man känner sig "användbar".   Ibland sjunker man en liten bit och man gör inte mycket av dagarna. Sen kommer m...

Av Vithea - 5 november 2012 19:39

Dagen har varit så himla härlig!   Kom till min handläggare på 261 vid tio. Vi prata fram och tillbaka och kom framtill att jag redan gör allt jag kan för att "fortsätta". Hon kunde bara berömma och peppa. Sedan berätta jag om mitt projekt s...

Av Vithea - 2 november 2012 09:37

Hej !   Vaknade av att vovven står uppepå mig och viftar med svansen så hela han håller på att lyfta. Detta betyder utan tvekan, "Nu har du sovit länge nog " och det hade jag med, nästan 12 timmar. Men det gör inget, är man sjuk så är man. ...

Av Vithea - 1 november 2012 20:35

Hej på er !   Jag behöver klaga lite. Det är egentligen inget att tycka synd om sigsjälv för. Men jag är faktiskt jätte förkyld ! Jag bestämde igår med en vän att vi skulle ut och fira hennes sambo och ha lite kul. Till detta hör också att jag ...

Presentation


En glad, sprallig, påhittig, snäll och omtänktsam person, med många bollar i luften. Påväg någonstans, men vet inte var än.

Länkar

  • bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards