vithea

Alla inlägg under december 2012

Av Vithea - 25 december 2012 21:48

Hejsan på er !


Som ni säker har märkt så har jag inte varit så aktiv här sista månaderna.

Jag har bytat blogg, jag är fortfarande kvar på bloggplatsen dock.

www.elftebudordet.bloggplatsen.se

Jag gör ett projekt och har därför skapat en blogg för denna. Jag kommer säkert nämna P-pillerna där om det finns tillfälle och är det så att ni hamnar här och söker info om P-pillerna Zoely så får ni gärna maila eller skriva i kommentarsfälltet på den andra bloggen så kommer jag svara er, det lovar jag. På www.elftebudordet.bloggplatsen.se alltså.


Men när jag ändå sitter här och hade fått två mail och någon kommentar om just zoely, så tänkte jag att jag kan ju berätta lite snabbt.


Det har varit några som varit oroliga för just problemet med finnar då det står under "vanliga åkommor". jag har själv lite problem hy, men sedan jag börja med zoely så har min hy blivit mycket finare, dock får jag någon blemma här och där under veckan som mensen skall välkomnas. Jag har ingen direkt mensvärk eller mellanblödningar som tydligen ska vara en oro med.

jag är super duper jätte nöjd med zoely och kommer inte att byta. jag hämtade ut ett nytt årspacket föra månaden och jag har haft dom i snart ett år och som sagt så är jag nöjd. Det blir lite blödning och en del små mensvärk och lite sånt i början. de två första månaderna. Men stå ut, det blir antagligen och förhoppningsvis lika bra för er som för mig. Men tänk på att kroppen gör en omställning. Den behöver lite tid.


Undrar ni något så skriv till min mail om ni vill.

Sofiee.88@hotmail.com

eller på kommentarerna på nya bloggen.

www.elftebudordet.bloggplatsen.se


Massor med julkramar!! Sofie<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En glad, sprallig, påhittig, snäll och omtänktsam person, med många bollar i luften. Påväg någonstans, men vet inte var än.

Länkar

  • bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards