vithea

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Vithea - 29 januari 2012 18:56

Hej på er !


Gårdagen var lugn men kul och mysig. God middag hos svärföräldrarna, massa spel och jag och svärfar tog delad vinst fröst, sen slog fredde oss med hästlängnder i nån moderniserad fia med knuff version.


Blev inte så värst sent, men det räkte för att vi båda skulle vakna med huvudvärk och fortsätta dagen med det.

Inte för ännu vid fyra-fem i eftermiddags kände jag mig levande ( jag drack dock inte en droppe alkohol)


Men men, idag är sista dagens om jag käkar middag.

Imorgon och två veckor framåt har jag ett mål att nå. 10 kg ner hoppas jag på. Inte på två veckor kanske.

Men ska försöka hålla två veckor sen dra mig sagta men säkert mot "bra mat" i vecka tre.


Kommer ju uppdatera er, ska hitta ett mått band också, jag är inte den som direkt arbetar för kilona, utan måtten. Ska dock ha koll på kilona med ju. Men det behöver jag inte kolla nu. Jag har vägt samma plus minust ett kilo i nästan ett-ett och ett halvt år.

Ska ven skriva in mig på ett gym inom snar framtid =)


Skall också hoppas innerligt på en annan sak denna veckan. Men det får minsann förbli hemligt ett tag till=)

vi höres i veckan !

puss !

Presentation


En glad, sprallig, påhittig, snäll och omtänktsam person, med många bollar i luften. Påväg någonstans, men vet inte var än.

Länkar

  • bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards