vithea

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Vithea - 16 januari 2012 20:19

if its not okej, its not the end.



Jag läste detta på facebook på någons logg, vet inte vems det var nu.

Det va en sån dag när jag kände att världen kunde ta sig i ni-vet-var och stanna där.

Jag behövde hålla detta när mig kändes det som.

Så jag gjorde en bakgrund till telefonen, med orden och som är en av dom som inspirerar mig mest här i livet och som är ett stöd på många vis.


Det va uppenbart vilken bild det skulle vara.


Den kommer fram då och då och jag kan inte låta bli att känna styrkan komma lite närmre mig när jag ser denna bilden. Den är fin, jag tycker om den och citatet är enormt smart och fint !


Jag skall försöka bruka allvar med bloggen och fortsätta med resten av allt jag försöker få i mål.

Det ska gå !


Men nu blir det lite tv till, imorgon är det jobb. =) 

Presentation


En glad, sprallig, påhittig, snäll och omtänktsam person, med många bollar i luften. Påväg någonstans, men vet inte var än.

Länkar

  • bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards