vithea

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Börjar ta form, sakta men säkert

Av Vithea - 20 november 2011 14:14

Hej på er !



Min soffa och tillhörande fåtölj med fotpall är hemma.

Står fint inpackad i förrådet och det jag skall göra är att ta av tyget och tvätta det innan jag flyttar. Men jag har ju ganska gott om tid. Det fina med att redan bo "i en låda" är att jag behöver inte oroa mig för att packa och greja. Allt skall upp på ett släp och sedan ut i min fina lägenhet. Jag har blivit lovad av snälle mannen på Sandå att dom skall fixa min lägenhet tills lillejulafton. Sen är jag ledig i mellandagarna och har gott om tid på mig att komma i ordning och Lodde hinner vänja sig vid lägenheten osv. Så det kan bli jäkla kul=)

Saker och ting börjar falla på plats, jobbet går bara bättre och bättre och jag känner att det börjar bli lite ordning och reda i huvudet på mig med. SKÖNT.


Nu är det bara resten av sängen och ett köksmöblemang som fattas sen är allt det stora fixat.

Skall skicka iväg lite papper nu i veckan med. Den femtonde är nyklarna mina så det är inte super långt kvar. dock tar det nästan en vecka innan jag får flytta in. men dock!:D


Imorgon är det måndag, Ny löneperiod på jobb, vilket betyder att det är bara att köra på som fan och hålla ögonen på målet. Mitt personligmål som jag satt upp för migsjälv alltså.

Kul som fasiken !:D

Men vi ses senare kanske =)

kram !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vithea - 25 december 2012 21:48

Hejsan på er !   Som ni säker har märkt så har jag inte varit så aktiv här sista månaderna. Jag har bytat blogg, jag är fortfarande kvar på bloggplatsen dock. www.elftebudordet.bloggplatsen.se Jag gör ett projekt och har därför skapat en bl...

Av Vithea - 11 november 2012 22:24


Det är i perioder som man känner ett ständigt moln över huvudet. Det är i perioder som man är hyperaktiv och det är i perioder som man känner sig "användbar".   Ibland sjunker man en liten bit och man gör inte mycket av dagarna. Sen kommer m...

Av Vithea - 5 november 2012 19:39

Dagen har varit så himla härlig!   Kom till min handläggare på 261 vid tio. Vi prata fram och tillbaka och kom framtill att jag redan gör allt jag kan för att "fortsätta". Hon kunde bara berömma och peppa. Sedan berätta jag om mitt projekt s...

Av Vithea - 2 november 2012 17:48

  Har sutit och funderat jätte mycket, jag har ju skolat om mig från samhäll - kultur till Handels och försäljning. jag har nu börjat fundera på om jag kanske ska vidare utveckal det. Jag vet inte exakt till vad elle rom jag ens kan tjäna på det....

Av Vithea - 2 november 2012 09:37

Hej !   Vaknade av att vovven står uppepå mig och viftar med svansen så hela han håller på att lyfta. Detta betyder utan tvekan, "Nu har du sovit länge nog " och det hade jag med, nästan 12 timmar. Men det gör inget, är man sjuk så är man. ...

Ovido - Quiz & Flashcards