vithea

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Rubrik saknas

Av Vithea - 7 juni 2010 13:25

He is sensible and so incredible
and all my single friends are jealous.
he says everything i need to hear and its like
i couldnt ask for anything better.
he opens up my door and i get into his car
and he says you look beautiful tonight
and i feel perfectly fine

but i miss screaming and fighting and kissing in the rain
and its 2am and im cursing your name
youre so in love that you act insane
and thats the way i loved you
breakin down and coming undone
its a roller coaster kinda rush
and i never knew i Could feel that much
and thats the way i loved you

he respects my space
and never makes me wait
and he calls exactly when he says he will
hes close to my mother
talks business with my father
hes charming and endearing
and im comfortable


he cant see the smile im faking
and my hearts not breaking
cause im not feeling anything at all
and you were wild and crazy
just so frustrating intoxicating
complicated, got away by some mistake and now

i miss screaming and fighting and kissing in the rain
its 2am and im cursing your name

im so in love that i acted insane
and thats the way i loved you
breaking down and coming undone
its a roller coaster kinda rush
and i never knew i could feel that much.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vithea - 25 december 2012 21:48

Hejsan på er !   Som ni säker har märkt så har jag inte varit så aktiv här sista månaderna. Jag har bytat blogg, jag är fortfarande kvar på bloggplatsen dock. www.elftebudordet.bloggplatsen.se Jag gör ett projekt och har därför skapat en bl...

Av Vithea - 11 november 2012 22:24


Det är i perioder som man känner ett ständigt moln över huvudet. Det är i perioder som man är hyperaktiv och det är i perioder som man känner sig "användbar".   Ibland sjunker man en liten bit och man gör inte mycket av dagarna. Sen kommer m...

Av Vithea - 5 november 2012 19:39

Dagen har varit så himla härlig!   Kom till min handläggare på 261 vid tio. Vi prata fram och tillbaka och kom framtill att jag redan gör allt jag kan för att "fortsätta". Hon kunde bara berömma och peppa. Sedan berätta jag om mitt projekt s...

Av Vithea - 2 november 2012 17:48

  Har sutit och funderat jätte mycket, jag har ju skolat om mig från samhäll - kultur till Handels och försäljning. jag har nu börjat fundera på om jag kanske ska vidare utveckal det. Jag vet inte exakt till vad elle rom jag ens kan tjäna på det....

Av Vithea - 2 november 2012 09:37

Hej !   Vaknade av att vovven står uppepå mig och viftar med svansen så hela han håller på att lyfta. Detta betyder utan tvekan, "Nu har du sovit länge nog " och det hade jag med, nästan 12 timmar. Men det gör inget, är man sjuk så är man. ...

Presentation


En glad, sprallig, påhittig, snäll och omtänktsam person, med många bollar i luften. Påväg någonstans, men vet inte var än.

Länkar

  • bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards